Om Bloggerskan

Heej!
Jag heter Josefine, är född 15 januari 97 ( 14 år ).
Jag bor utanför Norrtälje med min mamma, pappa och brorsa.
I vårt hus hittar man också 3 katter, 1 turkisk angora ( Naomi ), 1 Russian Blue ( Rebel Rebel ) & 1 helt vanlig bondkatt ( Majsan ).

Förutom att blogga så är jag väldigt intresserad av att fotografera ( Pentax K7 ), dansa och shoppa :)
Musik är jätte stor del i mitt liv och jag älskar verkligen musik, både att sjunga själv och lyssna.
Jag skriver egna låtar och kan spela piano, gitarr, fiol & liiiiiite trummor.
Jag har en ganska musikalisk familj så jag har växt upp med musik och sång.

Jag har otroligt många favorit artister och jag ändrar jätte ofta. Men några som alltid hänger med är Miley Cyrus, Justin Bieber, Demi Lovato, Sara Diamond, Clique Girlz, Adele, Emily Osment & Mia Rose. Men jag lyssnar på allt! Ena dagen rock andra kan det vara hip hop. ( Dansband och klassisk musik är det enda jag inte lyssnar på. )

Förutom all musik så älskar jag att kolla på film ! Och jag är en liten teater apa :)
(några) Favorit filmer är : Hide and Seek, When A Stranger Calls, The Last Song, Trollkarlens lärling & Alla Harry Potter filmer.  

Det var "lite" om mig.
Vill ni veta mer följ min blogg







background: #e6ffde
Kommentarer
INNAN DU KOMMENTERAR!

- Använd vårdat språk.

- Inga kränkande eller taskiga kommentarer - De tas bort!

- Jag vill hålla designen så enkel som möjligt och vill inte ha någon av någon annan, jag vill bara fokusera på att blogga om systrarna och inte designen
.

Postat av: Line

Wow!

Jag läste detta du har skrivit om dig själv...

Vi verkar vara jätte lika.

Allt stämmer utom att jag inte kan spela så mycket instrument, men jag ÄLSKAR musik och jag gillar att sjunga! :)

Din blogg är grym !!

Jag har Alltid gillat Dakota & Elle, dom är bäst! :D

2011-07-20 @ 12:14:39

Kommentera här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (bara ägaren ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0