Vilka Bloggar?

Just nu är det tre tjejer som bloggar här på bloggen :)
Hej!
Josefine heter jag och det var jag som startade bloggen.
Jag är 15 och bor utanför Stockholm.
Jag är väldigt musikintresserad och lyssnar på det mesta. Men några favoriter är Emeli Sandé, One Direction, Cher Lloyd & Taylor Swift.
Jag var nog omkring 8-9 när jag fick upp ögonen för Dakota. Har nog följt henne sen dess. Fick veta sen att hon hade en syster. Så har följt systrarna i omkring 6 år nu. :)
-
MIN BLOGG.
Läs mer om mig HÄR.
MIN TWITTER.
________________________________________________________________________________
Hejsan! Jag heter Parisa, och jag bor i Stockholm.
Jag älskar att dansa, vara med kompisar och titta på filmer.
Jag började älska Elle och Dakota för ungefär ett år sen. Det började med att se filmer som "The runaways" och "Super 8". Tyckte de var helt fantastiska, och älskade också deras personlighet. Jag hade tur och fick chansen att blogga på denna fantastiska blogg!
-
_______________________________________________________________________________
Hej! Jag heter Ronja.
Jag har alltid varit intresserad av filmer. Så det var när jag såg 'Eclipse' som jag börja vet vem Dakota var. Älskar hur bra hon är på att leva sig in i roller! Sen upptäckte jag att hon hade en syster, Elle. Sen des har jag försökt följa vad dom har för nya projekt och jag älskar att få blogga här!♥
-
MIN BLOGG.
_______________________________________________________________________________

background: #e6ffde
Kommentarer
INNAN DU KOMMENTERAR!

- Använd vårdat språk.

- Inga kränkande eller taskiga kommentarer - De tas bort!

- Jag vill hålla designen så enkel som möjligt och vill inte ha någon av någon annan, jag vill bara fokusera på att blogga om systrarna och inte designen
.


Kommentera här:

Namn:
VIP?

E-postadress: (bara ägaren ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




Trackback
RSS 2.0